Igra i učenje na računalu

Cilj je steći znanja o primjeni informacijske i komunikacijske tehnologije s posebnim naglaskom na obrazovne računalne igre u predškolskom uzrastu.

Student će nakon položenog ispita biti u stanju: 

  • protumačiti značenje informacijske i komunikacijske tehnologije 
  • objasniti značenje pedagogijske paradigme e-učenja s posebnim osvrtom na obrazovne igre u predškolskom uzrastu 
  • primijeniti obrazovnu računalnu igru s djecom predškolskog uzrasta 
  • razlikovati računalnu igru od učenja na računalu 
  • sudjelovati u oblikovanju obrazovnih računalnih igara 
  • vrednovati računalne igre za predškolski uzrast.

Nastavnik: Suzana Tomaš

Igra i učenje na računalu 2019

Cilj je steći znanja o primjeni informacijske i komunikacijske tehnologije s posebnim naglaskom na obrazovne računalne igre u predškolskom uzrastu.

Student će nakon položenog ispita biti u stanju: 

  • protumačiti značenje informacijske i komunikacijske tehnologije 
  • objasniti značenje pedagogijske paradigme e-učenja s posebnim osvrtom na obrazovne igre u predškolskom uzrastu 
  • primijeniti obrazovnu računalnu igru s djecom predškolskog uzrasta 
  • razlikovati računalnu igru od učenja na računalu 
  • sudjelovati u oblikovanju obrazovnih računalnih igara 
  • vrednovati računalne igre za predškolski uzrast.

Informacijska i komunikacijska tehnologija u odgoju i obrazovanju

Cilj u ovome kolegiju je steći znanja o informacijskoj i komunikacijskoj tehnologiji u obrazovanju, nastavi, učenju i poučavanju te stečena znanja primijeniti na sustavu e-učenja i društvenim mrežama.

Studenti će nakon položenog ispita biti u stanju: 

  • protumačiti značenje informacijske i komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju 
  • objasniti značenje pedagogijske paradigme e-učenja i sustava e-učenja 
  • objasniti značenje društvenih mreža
  • oblikovati sadržaj za djecu predškolskog uzrasta na društveoj mreži

Nastavnik: Suzana Tomaš